October 31, 2010

Hantu di City Square




"awak diri jauh sikit ea"

-hantu hijau ni bergerak sikit ke depan-

"awak belakang sikit ea"

walaupun aku tau dia manusia sebab terang-terang nampak bulu kaki dia, tapi aku tetap takut. ish! memang takut gila la. sebab topeng tu memang "hantu" betul.

nice idea! bertemakan Halloween, dan mempunyai staffs yang sporting, kedai ni memang menarik ramai orang yang lalu lalang.

kalau pandai, teka kedai apa yang ada hantu handsome & lawa nie. clue? City Square. hehe. ;p

4 comments:

nas said...

thx singgah..erm...tak bleh blah la....hehehe...mcm best je tempat tue..sempena halloween..hu3
kat google pon ader... :D

Afeeqa said...

tema dia mmg best. tp x masuk pun kedainya. hihi. ;p

yup! google sentiasa update festival2 yg ada. header mereka sgt best !

♥e'in♥ said...

kat giordano nie.. hahahahahaha..

Afeeqa said...

hehehehe, pandainya awak nie. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...