August 18, 2011

kuih muih

aku rasa diri aku sangat sibuk sekarang.
sampaikan nak curi masa untuk hapdet blog pun dah tak sempat.
masa semakin cepat berlalu. berlalu ke masa itu? tidak mungkin masa berjalan bukan?
sudah lah. dah nak tiba hari raya, pasaraya banyak masuk barang untuk pelanggan-pelanggannya masak dengan sedap.
tapi jenis makanan apa yang aku dapat di Bazar Ramadhan?
"ish! kerasnya kuih keria ni."
"mak aihhh. tak ada rasa langsung bakso ni."
tak apalah, ayah aku kata, "diorang puasa wie" .
kalau gitu, aku pun boleh jual kuih baling ke dinding, dinding retak, dekat Bazar Ramadhan.
nak beli? seringgit 2 biji. dua ringgit, 5 biji. kuih muih sekarang. harga mahal, kuantiti sikit, rasa tak ada.
ahhh! aku masih kempunan nak makan karipap Mat Nor dekat Air Tawar 5. walaupun karipap tak ada rupa sebab handmade, tapi dia jual kuih dengan harga seringgit 7 biji!
Majulah Mat Nor untuk kuih muih!!!!!!

1 comment:

♥e'in♥ said...

lau ko jual kuih cmtu, aq baling kat muke ko.. amacam? ade kejam x? haha.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...