October 07, 2012

Masterchef Malaysia 2, "Annoying".


Izyan seorang je yang aku minat dalam Masterchef Malaysia musim ke 2 ni. 
sebabnya, aku rasa dia pandai jaga mulut.
dalam Masterchef Malaysia kali ni, ANNOYING tu ayat paling famous! 
sampaikan kakak dan aku sendiri ter'annoying' dekat diorang ni.
ini kan pertandingan masakan. tunjukkan skill memasak, bukan skill mengutuk orang. dalam episod luar minggu lepas, aku dengar ada seorang peserta ni beri komen, "tiba-tiba kerbau tu lalu belakang". agak lah, dalam kilang mana ada kerbau. kan dah mengutuk tu. menunjukkan sifat buruk diri sendiri.
aishhhh~ 

aku ni, memang suka menonton rancangan memasak. semua channel memasak aku tonton.
Masterchef Malaysia lagi lah aku tunggu-tunggu. sebab macam musim yang pertama, tersangat lah best!
sampai tak boleh missed satu episod.
tapi, untuk musim kali ni, tak tengok pun tak pe.
ingat, ini Masterchef Malaysia, bukan Masterchef US.
nasib baik ada Hafiz & Ammar. HAHAHA!
tapi Izyan tetap di hati. fighting Izyan!


*Izyan paling hujung belah kanan, baris bawah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...