January 15, 2009

Apa Perasaan Hati ku...??

Seawal 8.00 pagi, aku sudah memulakan hari ku. Dingin pagi menusuk kesegenap ruang tubuh ku. Aku on laptop. Lakukan sentuhan terakhir untuk assignment Human Resource Management yang akan aku submit hari ini. Cuaca tak secerah semalam. Harap tak hujan. Hari ni aku balik JB pukul 6.30 petang. Aku dah call kakak aku untuk memberitahu pemulangan aku ini. Faizal dan Chort akan datang rumah aku pada hari jumaat. Apa yang aku perlu buat pagi ni:-

1) Print assignment HRM
2)Packing barang-baju kurung 2 pasang,high-heeled shoe(Theme)& sandal (Primavera),tracksuit,perlu bwk note ke???
3)Kemas bilik



Class Financial Reporting tadi, Mr Ang garang gila. Aku yang duduk baris depan ni rasa macam nak pecah je gegendang telinga aku ni. Suara kuat + lantang gila! Dia bad mood sebab student dia tak dapat jawab soalan yang dia tanya. Hurmmm.. Nak buat macam mana. Subject tuh susah da
n aku pulak??? Memang tak suka benda kira2 ni. Datang class hanya dengar, tengok white board, menguap dan buat latihan refer pada note atau copy saja.

Sir James benarkan aku dan Pnut keluar awal walhal budak2 lain semua kena hafal note yang dia bagi tadi tu. Hehehe!!! Kitorang memang da bagitahu Sir awal2 yang kitorang balik kampung awal.

After this my destinay is............back to my hometown.....!!!!!!!Thankz Naem sebab sudi hantar aku dan Chort kat Batang Benar nanti. Jasa mu ku kenang! =p


Mungkinkah bus ini yang akan aku naik masa balik jb nanti??? Yup!! Semestinya tidak. =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...