February 15, 2010

first gaji Aizat

majikan: TGV Jusco Tebrau, JB
kelulusan: lepasan SPM (tapi result belum keluar)

ops! sorry. belum pakai seluar lagi. adik-adik lelaki i memang suka bejalan-jalan dalam rumah tanpa memakai seluar.

first gaji aizat. jumlah gaji yang kerja tak cukup sebulan dan tanpa OT barang kali dan juga selepas di tolak duit baju & name tag. it's ok. lepas ni mesti gaji u lagi banyak.

dari jumlah gaji dia tadi, ini lah jumlah yang dia bagi dekat ibu. dan RM13 untuk i sebab ganti duit i yang dia pinjam sebelum gaji. ihihi.

masa untuk melihat jadual kerja. jaga floor kah? gate kah?

* sebelum ni aizat pernah kerja cuci pinggan mangkuk dekat restoran Malinja. rambut punk tapi kerja cuci pinggan. gerek kan? :)

4 comments:

Putri Ramlan said...

kakak pun dah dapat gaji pertama aritu! :)

durianjawa said...

aizat keje jgk?
wah wahh..syok la keje wayang
tp mesti jeles je tgok org kua masuk kapel2 tgok wayang..
haha..
untung2 dpt tgok org 'xsemenggah2' dlm panggung.

Afeeqa Ramlee said...

kak putri: yeayyyy! tahniah2. sila simpan sedikit utk ms depan ye kak. hehe. :)

chort: haah. mane boleh dia xde duit ddk umh. huhu.
haha! dia keje wayang umpama pengawas jugak la. sentiasa mengawasi. perangai xsemenggah tu perlu di tegur jika ternampak. wah! skema ayat mak. ihihi.

ace d portgas said...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...