September 08, 2010

Biskut kipas ibu sedap

aku nak update blog. 
semangat ni. berkobar gila.
tapi, esok aku kerja FULL shift. bukan sehari, tapi straight 2 hari.
lepas tu baru aku cuti 3 hari sempena Hari Raya Aidilfitri.


oleh itu,


*gambar raya tahun lepas.


Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam di dunia ini.


sempena bulan baik hari baik ini, saya ingin memberitahu anda semua yang saya baru kerja sebulan. ehem ! ucapan ini ada makna yer uncle-uncle & auntie-auntie yang saya kasihi. haha. eden bergurauuu. :)

lagi satu, tajuk di atas ada kena mengena dengan entri kali ini yer. motif tajuk, biskut kipas yang ibu buat memang sedap. dah setengah balang aku habiskan. haha! bukan resipi turun temurun, tapi resepi turun dari buku resipi.

sekian. zzzz.

3 comments:

Syukie said...

slmt hr raya wiwie....
rumah ko dgn pekan JB dekat x? raya t lau smpt aku dtg rumah ko ye..:P

KAK RAINBOW said...

selamat hari raya

Afeeqa said...

naim: ermm. pekan jb tu ktner naim? haha. cam pelik pulak aku dgr. rumah aku dkt dgn jusco tebrau. :)

kak nurul: selamat hari raya kak. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...