September 21, 2010

Jari kaki 'bongsu'

* Selamat Hari Raya Aidilfitri


hari ni aku cuti 2 hari berturut-turut. bukan sebab cuti raya. sebab jumaat & sabtu nanti aku kena buat full shift. sungguh bahagianya bila dapat full shift. grrrr.

bila cuti, mesti hati gembira. tapi aku rasa nak menangis! sebab entah ke berapa juta kali agaknya jari kaki aku yang 'bongsu' tu tersepak benda. paling memuaskan hati, hari ni dia test sepak dinding dekat pintu. perghhh! sedap wa cakap sama lu. tempang separuh hari aku tadi.

lepas ni kalau pakai kasut tak muat bahagian depan, sah-sah jari kaki bongsu aku dah membesar tahap maksima. jenis kalau boleh kecut balik tak apa, ni kalau dah bengkak, seumur hidup la bengkaknya.

hurmmm. turun RM1 dah duit hantaran aku.

3 comments:

cEro said...

haha, gambar sungguh epic..
hahaha

E'in said...

haha.. padan muke ko..

Afeeqa said...

cero: kan? saja gatal2 tangan masa tu.

farra: sampai hati ko farra. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...