July 20, 2011

Best Western Premier: Incheon Airport Hotel



selepas 6 jam di dalam pesawat, perut confirm terasa lapar. lapar sangat! alhamdulillah, walaupun kami tiba di hotel jam 10:30pm (waktu Korea), mereka sudah siap sedia menyediakan dinner untuk kami. mesti mengantuk diorang tunggu kan? heee.

 dinner bersama pelayang dari Indonesia & Singapura.


starter untuk dinner ialah satu pinggan sayur. tapi, aku hanya makan kobis je. sayur yang macam taugeh tu PAHIT! so, ayah yang habiskan. hihi. next plate is my favorite food eva! berserta nasi, kimchi, ginger bread, ikan bilis goreng, cendawan rebus black pepper & sup daging (NON Halal). start dari malam tu, pelayang Malaysia telah dikategorikan sebagai Vegetarian.

ya! we're vegetarian but we eat seafood - Encik Anuar .  :)

 seperti yang saya katakan di facebook, nombor 4 adalah nombor yang kurang baik.

 i ♥ Kang Hodong!!!


nampak simple bukan? tapi percayalah yang hotel ini adalah perfect! bilik segi empat tepat ini di isi dengan satu katil, satu meja pendek, wardrobe. tiada sofa. terasa seperti orang melayu dahulu kala, bersila di lantai saja. 





terbalik ke aku pakai selipar? haha!


akhir sekali. selamat pagi! dah tak cukup masa untuk menaip lebih panjang mengenai hotel ini. tapi, aku sangat syorkan untuk korang stay dekat hotel ini yang hanya 5-10minit dari Incheon International Airport. dan dan dan, pramugari pramugara dari pelbagai Airlines banyak stay hotel ni. hehe. cuci mata la makkkk!
oh handsomenya~ waaa, nampak gagah.

ok. Assalamualaikum. 

saya sudah mula ganti puasa. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...