August 06, 2012

Hari Kelahiran Ayah yang ke-51

cerita yang jauh melangkau meninggalkan cerita-cerita yang lain.

OGOS!

bulan OGOS bermaksud, hari kelahiran ayah & ibu.
dan, hari ulang tahun perkenalan Norman & aku. hehe. soon.

memang rai & aku rancang nak beli kek. tapi promoter tak ada! pergi buka dulu. sebelum pekerja Muslim berbuka, baik dia buka dulu. walaupun tak puasa. hehe. 
J Co pun sodap. beli kek nanti membazir, nanti tak habis. ais box (fridge) pun dah fulled bulan-bulan puasa ni. kuih-muih, bubur-bubur yang ibu buat semua simpan dalam ais box. 2-3hari pun belum tentu habis.
Seperti biasa, Domino's pizza dalam senarai makanan wajib ada dalam apa jua party kecil-kecilan. Thanks for the free Breadstix ya Domino's! xoxo

dan,
untuk ayah,


selamat hari lahir yang ke-51. semoga ayah di panjangkan umur, dimurahkan rezeki,& kekal muda (jalan dengan ayah masa dekat Korea, orang fikir ayah ni suami aku. HAHA!).  wiwie juga doakan semoga semua urusan ayah di dunia & di akhirat berjalan dengan lancar. walau apa pun cita-cita dan impian ayah pada waktu sekarang ini, jangan berhenti untuk mengejarnya. so ayah, fighting !

kepada sesiapa yang wish di facebook, terima kasih ya. ayah dah baca sendiri. dah siap sengih-sengih dah. haaaa. ada harapan la tu tak dapat duit raya. haha! dah besar kan?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...