February 17, 2011

festival layang-layang sedunia ke-16 (rokkaku korporat saringan 1)

 Dedy (pengurus)

 Abang, Dedy, Faizal

 anonymous

 lelaki, lelaki, lelaki, lelaki, lelaki, lelaki, lelaki, perempuan, lelaki, lelaki, lelaki





 ah ! tak senonoh betul faizal dengan dedy ni tau. panas-panas macam ni pun sempat lagi tu. aishh.



gambar di atas semua jalan ceritanya. boleh faham tak agak-agaknya ya?
hari ni ialah hari ke-dua berlangsungnya festival layang-layang sedunia ke-16. untuk memeriahkan lagi pengalaman hidup aku, aku ingin mencuba sesuatu yang baru. jadi, aku pilih untuk bermain layang-layang yang besar dan berlawan dengan angin yang kuat. masa bermain waktu macam ni, tali jangan letak bawah kelengkang, ya Dedy. hehe.

arghhh ! kalah! haha. tak apa, ART UDSB saja nak bagi chance dekat yang lain untuk menang. tak thrill lah kalau tiap tahun menang, kan?

bawah ialah gambar layang-layang peserta rokkaku trip ke-dua.




walaupun kalah, tapi aku puas. almaklum-lah, kena interview sebagai peserta wanita tunggal yang bermain rokkaku korporat. semua lelaki tengok aku pelik. aku pun naik pelik terus. tapi itulah sebahagian dari pengalaman yang baru aku cipta. tahun depan mesti ramai wanita-wanita lain yang nak masuk juga. aicehh. come come. kita tubuh pelayang wanita.

info:
photo by: Aizam Ramlee & Muhd Hamizan
logo festival layang-layang sedunia ke-16, design byRaihanah Ramlee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...