February 16, 2011

untuk di runsingkan


ada dua hal.
pertama. esok mula saringan 1 bagi kategori rokkaku corporate.
kedua. 21 februari 2011 ada interview di mid valley.

kalau esok sesiapa nampak aku main layang-layang, jangan gelak. ketawa guling-guling je terus. sebab ni pengalaman pertama aku. aku tak yakin aku akan banyak membantu. tapi aku sangat yakin dengan team aku.

interview pula. pertama kali aku apply untuk jawatan yang tinggi sedikit, berbekalkan dengan pengalaman yang kosong.
walau apa pun keputusannya nanti, hati perlu terbuka menerimanya.

erm. harap-harap esok tak ada lembu dekat bukit layang-layang. nak pakai seluar merah ni.

2 comments:

Unknown said...

mai aku nak lepas lembu banyak2. haha

Afeeqa said...

siot ko nub. pendengki nombor 1 yek. grrrr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...