March 18, 2011

nagging

sedih.
sumpah sedih.
ya. aku seorang kakak yang suka membebel. suka marah.
tapi aku tak rasa mereka ambil itu semua untuk kebaikan mereka.
bila aku cakap, respond dorang, MENGELUH!
mengeluh dengan kuat.
kecik hati.

ingat. walaupun kakak awak ni muda, ajal menjemput tidak kira waktu.
jangan menyesal kalau tak sempat minta maaf nanti.
walaupun awak buat akak macam tu, akak akan sentiasa memaafkan awak.
buka mata luas-luas, pandang sekeliling, dan ambil iktibar dari setiap benda yang berlaku.

remember.
sometimes you can make a jokes with me and sometimes you need to listen to me.

4 comments:

sueRAFE said...

hehe, biasalah perempuan nag. adik2 tu tak berapa matang lagi. sabar eh

Afeeqa said...

memang tengah banyakkan bersabar ni sue. kalau tak sabar macam masa muda2 dulu, dah lama kena wrestling.

Izzaty Hamir said...

Relax k.wie . .

Afeeqa said...

uwaaaaa. sedih sangat2. :((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...