April 05, 2009

Ada apa dengan KAKI lelaki

Hari sabtu yang membosankan. Dah lah plan balik JB tergendala. Jadinya, bersantai dalam bilik je la. Da 2 hari aku rasa bahang je bilik aku ni. Rasa nak botakkan kepala pun ada. Paling-paling aku boleh berlakon cerita Mualaf 2. *mimpi saja*


Borink terlampau dah menerjah. Aku keluar bilik tengok tv. Semua cerita borink je. Last-last aku stay tengok tv2. Rancangan Hits 1. Lokasinya dekat KL Central. E'one si pengacara nie macam tak reti nak sebut KL Central. Asik tersasul je. Susah sangat ke nak sebutnya bang or lupa bagai.


Masa tu vokalis Sixth Sense, Adie tengah nyanyi. Miming je tuh. Camera doq fokus kat dia. Aku pun belek-belek la dia nie. Dia pakai style skinny. Kurusnya kaki dia. Kecik je sampaikan peha Nabila lagi besar siket dari dia. Tapi bila aku tengok-tengok, macam tak gagah pula bila lelaki ni kaki kurus melidi. Dalam hati aku, kalau aku kick siket kaki dia tu mesti dia jatuh kan =). Tapi tak juga sebab umum mengetahui lelaki ni lagi kuat dari perempuan kecuali la lelaki tu 'shemale'.


Opsss! Aku tak boleh complaint sangat bab skinny or kaki lelaki yang slim sebabnya orang yang selalu dating dengan aku pun kadang-kadang dressup skinny. Kaki dia??? Ala-ala Adie Sixth Sense gak. Tapi tak apa, sebab bila girl tengok kaki boy macam tu, it's like motivate girl untuk dapatkan kaki seperti tu juga. Girl yang cakap macam tu cuma girl yang langsung tak berpuas hati dengan diri mereka yang sedia ada melidi. Kalau karate mahu terbelah 14 agaknya. Lalalala~

2 comments:

KhA!RuL said...

tp kn, ape kna mngena ngn shemale lak??
hahahahaha..

XP

Afeeqa said...

shemale means mak nyah.

sbb nyah nie kan lembut, myb gurl leh meng r kot klo lwn ngn dorg.

;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...