April 26, 2009

Alamak! tak cukup 60 sen.

Aku: Ok. Kira semua.

Mamak: Roti canai 8 keping, milo ice tabur 2, gula-gula 20 sen. Semuanya rm10.60

Aku: Alamak! tak cukup duit la. Saya ada ni je *sambil tunjuk note rm10

Mamak: Takpe-takpe. Nanti bayar.

Aku: Ok! nanti saya bayar. Terima kasih.


Aku terus jalan laju-laju, masuk dalam kereta. *maluuuuuu..
60 sen tu akan ku bayar masa maw keluar dating nanti. TQ yew mamak. Sebab roti canai kau mahal la duit aku tak cukup nak bayar.

Itu la, tak dengar cakap ibu. Suruh buat jemput-jemput, aku malas. Nak gak roti canai mamak yang mahal tu. Sebenarnya aku tak sanggup nak duduk dapur, tunggu jemput-jemput masak. Karen tak ada doq. Tapi 2 orang budak bujang tu selamba badak je tidur panas-panas.

Bangun lar anak jantan!!! Aku dah belikan korang sarapan ni!!!

6 comments:

Zurina Majid said...

larr.

apela mamak tuh...

kire halal jelaa 6posen tuh....

kedekut toll..

huhuhu

KhA!RuL said...

mamak yg amat baik..

XD

Afeeqa said...

zuryna: hehe. td pas anto adk ak g skola, ak g la blk kdi mamak tuh. sbenonyer dye xnk pon 60 sen tuh.

dye senyum2 ckp, "its ok".

tp ak byr je la. hihi.


khairul: mamak tuh mmg baek.

yanalolu'xx said...

wie.. mamak tu ciot la..
nnti aku tlg ko gi bom kdai mamak tu..
tabley bla..
cakap cam keling..
menyusahkan org tol..
kecik2 xnk mampos..
haha..aku lak yg emo..
duh uh..

Mr. Saint said...

haha. dah dok kat area2 umah gak, pas2 salu plak beli makan kat diew. mungkin gak dah kenai. 2 pasal la.
kalo x pown. susah kot. heh².

Afeeqa said...

yana: haha! g bom skunk yana. klo der ko time tuh, ak soh ko kenyit mate siket mst dye kate xyh byr an hihi.


Bad-boy: xde la bli slalu kat tmpt dye bang. sbb adk pon jrg balek jb an. tp myb sbb adk girl so dye cam lebeh kurg. hihi. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...