April 30, 2009

Rongak!



Nama dia Adham. Umur baru 9 tahun. Disebabkan hasutan kakak dia, dia dah terpengaruh dengan komik koleksi Gempak Starz. Hehe. *tanduk dah keluar~ Lokasi gambar di atas adalah semasa berada di supermarket, Jusco Tebrau. Sepanjang kami pergi beli barang-barang keperluan, dia follow tapi mata fokus pada komik tu je. Komik kali ni ditaja oleh ibu. Tajuknya, Kemasyhuran Putera di Balik Tabir. First komik, Aku Tak Nak Kau Lah ditaja oleh aku masa pergi CS tuari.




Perkembangan terbaru dia, dia sudah rongak! Yeayy! Ini bermakna gigi hitam tengah tu dah hilang satu. Tinggal tunggu lagi satu je nak tanggal. Susah ya mahu snap pic ini. Sebab dia segan and tak nak pic nie aku bagi dekat kakak Rai dia. Yew deq. Akak janji tak bagi kak Rai tengok, tapi kasi umum tengok. Lalala~

8 comments:

Mr. Saint said...

hahahaha .ken0t go la ini.
ngee ~

Afeeqa said...

hehe. kasi go la bang. ;p

Zurina Majid said...

wie...
ak ade beli gak komik aku tak nak kau la..minggu lps ak bli..tp xabes bce lg..hehe..

:)

Afeeqa said...

bgs2!

cpt abezkan.

t kite leh men baleng2 spender sesame.

haha! ;p

yanalolu'xx said...

ckp adek kau, pas abes bace komek tuh, passing kat aku lak k..

;p

Afeeqa said...

leh aje.

adk ak ngah lokek.

ko blk jb t dtg umh ak, den minx kat dye. ;p

Zurina Majid said...

haha..

dh abes bce da..
k..jom men baling2 spender!

haha..

Afeeqa said...

finally!

haha. jom2. sape bukak pintu dye yg akan tekena spender kite. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...