April 10, 2009

Klik! Klik!

Sedang aku leka tengok lecture aku yang berseluar gantung sedikit sedang menerangkan task 2 dalam assignment, aku perasan ada budak jenguk-jenguk class aku ni dari luar. Apa ke hal la pula kan.


Tak lama lepas tu, ada ustaz 'kecil molek' masuk class aku. Sok sek sok sek dengan Sir dan terus Sir cakap, YES! Sir teruskan mengajar dengan selamba badaknya.


Aku??


Kurang selesa sebab rasa janggal. Lagi-lagi bila apek yang agak hensem ni snap picture dalam class aku ni. Kalau Linda yang snap pic dia sendiri pakai hp tu memang aku tak heran. Da lali da pun. Credit to Yana sebab dia memang suka kena snap picture. Hehe.


Overall, memang aku rasa cam blurrr bila apek tu start snap snapping! Nak focus on study or focus on my posture. Haha! Sebab aku memang selalu ambil sit depan sekali la weih. Gampang! Kalau aku tahu awal-awal dah lama aku cari port paling belakang sekali dalam class.

5 comments:

KhA!RuL said...

hahahaha..
nk kna snap gk..
pls3..

XD

Mr. Saint said...

haha XD sengal.

Afeeqa said...

khairul: haha. boleh2. posing cpt, nk snap da nie.


abg topeq: well. sengal tuh kdg2 perlu :D hehe.

yanalolu'xx said...

ceit.. siot jek an..

time aku ngah serabai wambut x sikat, x tepek foudation, x mekup, time tuh la die nk wat candid2 nih..

ngee~ tp sangat suke sbb aku rasa,agak, yakin, pasti, yg lenchai tu snap gmbr aku sorang jek...

wakakakakaka..

Afeeqa said...

wahahaha!
prasan r ko yana.
tp ak rs pic ko dpt siket je kot sbb terhalang ngn bdn ak. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...