March 28, 2009

11:16am

Ayam! Kenapa tak berkokok? Kan aku da bangun lambat.

Waktu di atas menunjuk jam berapa aku bangun untuk hari Jumaat yang tak ada class nie. Boleh di katakan awal lah juga. Aku bangun pun sebab bf aku call cakap dia dekat sempadan Thai. Waaaaaaaa! Kahwin lari la beb. Nasib baik inform kat aku dulu. Untuk hari ini, aku cuma mahu cari info pasal command economic dan juga sample questioner untuk soft drink. Soft drink yang kami cari adalah PEPSI!! "Dare For More".

*psssst.. pasal kahwin lari tu cuma tipu belaka. Hehe. Jangan marah ye cik Faizal. Lagi satu, jangan lupa senarai barang yang saya senaraikan untuk awak beli tu =p*

weeeee~

2 comments:

KhA!RuL said...

i pon nk psan gk ni..

hahahahaha..

XD

Afeeqa said...

pesan jgn xpesan.
hehe.
meh cni i amek order u. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...