March 12, 2009

Aktiviti yang tidak kesampaian.

Adoiii. Aku memang cukup lemah kalau ada plan yang aku buat tak jadi. Sepatutnya pagi2 nie aku nak pergi main netball dengan member2 aku. Susah payah aku ajak dorang main masa dalam kelas semalam. Tapi, bila aku dengan excitednya bangun nak siap2 pukul 6.30am tuh, hujan la pulak. Hurmm. Apa nak buat. Itu semua ketentuan-NYA. Kira hujan rahmat apa pagi2 camnie. Aku confirm budak2 nie pun belum bangun lagi. Mesti tengah berselubung dengan selimut lagi *remuk hati aku*. Tapi takpe, esok kan ada lagi. InsyaALLAH......

7 comments:

Mr. Saint said...

??? nak p men netball ?
katne ?
da ujan. nak wat caneeee ?
haaa...

KhA!RuL said...

heehehe..
len kali men indoor k..
kui3..

XP

Afeeqa said...

Bad-boy: adesss. tuh r psl abg. xpe2. esk an ade ag. leh men. nk men kat court basketball. haha!

khairul: haha. tang mane plak la nk cri sukan indoor kat klj nie. paleng2 pon pingpong. xreti lorh...

shafiena said...

haha...
xpela wie..sok ptg kte g men ea..
ala tap xleh..lpe lak yg aq kne driving scho0l..
hah sowi la..mse smlm ko col aq tuh..aq ngh drive lorh..
sowi k....
hikhik.. :p

Afeeqa said...

huhu.
yew pnut. ak phm.
ko kan slalu bz.
klo x g driving t ade meeting lak.

T_T

yanalolu'xx said...

padan muke.. nape ko x mau ajak aku..

lau ajak aku kompom jd nye.. huhu..

Afeeqa said...

ah! ye r ko.
ak da ajak ok.
ko 2 yg mls.
huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...