March 14, 2009

Immunity untuk TOMOK!!

Untuk konsert ke-4 for "the hottest season" (OIAM) kali nie digondol, dimenangi, dimiliki dan 'di' yang lain2nya lah oleh Indrawan Shah a.k.a Tomok. Ramai orang tak minat dia??? Memang betul. Maybe sebab 'slang' dia time menyanyi. But, for tonite, he did well!! Thankz to Taja also sebab dia bagi kebebasan untuk Tomok ubah lagu La La La Cari Kerja tuh untuk jadi lagu dia sendiri.

Bagi yang dapat composer Aidit Alfian tersangat la rugi dan malang. Sebabnya mereka tak di beri kebebasan untuk mengubah lagu tuh sepenuhnya dan memang kurang sangat la yang di ubah. Bagi aku originality lagu tuh memang penting bagi composer tapi dorang tak payah risau sebab nie hanya lah competition. Lagu yang di gubah hanya untuk sementara tuh sahaja bagi memperlihatkan kebolehan yang ada pada setiap contestants. For Esther and Fify(maybe), try your best for next week ok.

*peserta yang terkeluar minggu nie ialah Pija. memang seperti yang aku jangkakan. lepas nie tinggal nak Rizu je pulak yang keluar. lepas tuh semua peserta dalam tuh aku minat. for Esther, Amylea, Aweera, Tomok, Simon, Anith, Nine and Fify, Chaiyoq2!!! *weeeeeeee~!*

3 comments:

KhA!RuL said...

hehehe..
x tgk la plak cte 2..
thx 4 the info..

tomok???
spe 2???
g.w. bush knal la..
kui3..


XP

Afeeqa said...

Haha.
tuh rancangan One In a Million lorh khairul.

poyo je xknl si tomok tuh.
haha!
si bush gedebush tu knl plak. T_T

Afeeqa said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...