December 23, 2010

kacamata renang Arena


we wish you a Melaka Wonderland!
we wish you a Melaka Wonderland!
we wish you a Melaka Wonderland!
and a happy 'main air'.

aku ada goggle baru. atau lebih tepat lagi, my first goggle. lagi best sebab beli bukan pakai duit aku, kakak aku yang belanja. hehe. trimas Rai. kalau bukan sebab arena ada sale, jangan harap aku dapat goggle ni. trimas Y.E.S. haha.

pergi Wonderland je kot tapi nak bergoggle bagai.
air cetek. boleh celup muka. kalau ada rezeki, boleh tengok permandangan bawah air. hehehe (otak masuk air).
tak sabarnya nak tunggu Christmas.

note: rai belanja aku goggle sebab logo yang dia buat terpilih untuk festival layang-layang 2011. hadiahnya, rm300. tahniah noona. :)

2 comments:

Unknown said...

serbuuuuuu

hahak

Afeeqa said...

kitorang nak pastikan kitorang la org pertama yg berendam nnt. :>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...