October 10, 2009

Sunsilk Leave-On Conditioner tetap di hati

kadang-kadang, rambut kita bukannya sesuai dengan semua shampoo. mungkin kita tengok rambut orang nie lawa, lembut je. bila kita tanya pakai shampoo apa, dia pakai shampoo Sunsilk. kita pun try. tapi, bila kita try, rambut kita tak sesuai. makanya, kita kena la cari shampoo yang betul-betul serasi dengan kita. kalau tak nanti korang pergi-lah buat treatment dua minggu sekali. semata je kan?

tahu tak, ramai orang yang aku jumpa dan kenal pakai Sunsilk Leave-On Conditioner. bila
aku tanya dia pakai shampoo apa, dia pakai Clear. ketombe?? siapa takutttttt...........!!
ngehehe~ tahu tak apa sebabnya??? sebab utamanya ialah, Sunsilk Leave-On Conditioner nie
ada 2 size. 1 kecil, 1 besar. 2 size yang berbeze nie memang
memudahkan hidup aku dan orang ramai. nak tahu lagi sebab apa?

satu & first.


seeeeeee. lihat lihat. Sunsilk Leave-On Conditioner size kecil yang berada dalam beg yang
kecil. mudah dibawa untuk travel, shopping mopping, lepak lepaking, and touch up machap
masa pergi beraya or open house. machap tak ada kena mengena dengan touch up oke.
machap dekat Johor. ngehehe~

kesimpulannya, sila belikan Sunsilk Leave-On Conditioner size kecil sekarang untuk anak
perempuan anda dan adik perempuan anda. kalau ada adik lelaki yang nak pakai juga,
sila sila. tarak hal. boleh geng dengan adik lelaki aku. barang untuk girls pon boleh jadi
universal. aigoo~


dua & second.

ini size besar. port nak letak Sunsilk Leave-On Conditioner size besar nie, letak saja atas
meja tak pun atas katil. aku dekat hostel, makanya make up table enggak ada ye.
reason letak atas katil pula sebab bahagian atas katil memang port tempat aku letak
barang-barang make up aku. i had no roommate. ngehehe~


ini lah perbezaan antara dua size nie. 120ml (RM7.50) & 45ml. dan dua reason di atas itu juga-lah penyebab aku beli kedua-dua size ini. btw, ada lagi satu Sunsilk Leave-On
Conditioner 120ml aku tinggalkan dekat rumah. hajatnya konon nanti balik tak
payah nak penuhkan beg bawa lagi Sunsilk Leave-On Conditioner nie. itu pun kalau adik
lelaki pakai kasi tak habis. kalau habis??? aku sekeh dia cukup-cukup. btw, dengan
voucher Sunsilk, harga Sunsilk Leave-On Conditioner nie kurang RM2.
siapa mahu voucher? voucher i dah habis edar. kalau korang nak korang boleh print sendiri.
nanti i emailkan voucher tuh.


yeahhh! ini lah bahan bukti untuk apa yang aku cakapkan tadi. see see. i tak cakap kosong marrr. bukti sudah ada, mahu percaya atau tak? rambut Mia, anak kak Rose nie lurus dan nampak lembut je. kalau tak percaya, sila pergi blog kak Rose" untuk lihat rambut Mia.

2 comments:

Andy said...

rumah tebuka best! makan sajerrrrrrrr...heheh :)

Afeeqa said...

tahun depan sila la dtg open house i oke.

btw, ur comment dekat entri yg salah la andy. hehe. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...