October 15, 2009

wishlist

19 tahun ++ dalam sejarah, baru first time nie aku nak buat wishlist. umur dah nak masuk puluh-puluhan nie banyak keinginan. bak kata ibu, aku pun kira dah nak masuk symptom-symptom penyakit orang tua. aiyoq~


my wishlist
purse from Esprit (red color)
Nikon Coolpix
mp4
Nike shoe
silver ring
gold chain
long cardigan
new teddy bear
new Franck Muller
new glasses

tinggal 5 hari je lagi. wishlist nie untuk simpanan aku dan boleh juga untuk sesiapa yang nak bagi aku hadiah. kononnya lah kan. i tak glamor, tak ada makna orang nak bagi i hadiah u. paling koman, aku akan kumpul duit sendiri dan memenuhi kehendak sendiri. semoga aku di murahkan rezeki yang banyak-banyak. aminnn~

4 comments:

UmiMia said...

olo olo...teddy bear pun ada....Mia ada banyak..nak satu???hehe

Afeeqa said...

nak3! tu pon kalau mia bagi. hehe. :D

susudalambotol said...

byknye wishlist. nanti kalau dah ada baby tiba2 dia buat wishlist camni, pengsan kak hidd :P

Afeeqa said...

hehe. jgn ajar dia buat wishlist2 nie semua kak. tp kalau dia buat juga, boleh geng dgn sy. hehe. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...