April 28, 2010

cuak tunggu result Taxation


i bukan jenis yang bijak pandai. tak semua benda i boleh buat dengan perfect. tapi i berbesar hati bila orang lain minta i mengajar benda yang mereka rasa i lebih bagus dari mereka. terutamanya mereka yang lebih muda dari i.

i bagus bukan sebab i genius, tapi sebab i hidup dulu dari mereka. i belajar benda tu dulu dari mereka. i cuma bagus pada benda yang i minat. yang i tak minat? i tak akan ingat. haha.

setakat ni, i rasa bangga dengan diri i sendiri sebab i boleh change result sepupu i dari tak pernah lulus LK, terus dapat A2. memang itu yang dia nak walaupun i rasa lebih bagus kalau target B dulu. slow slow. dah dapat A2, itu dah satu advantage! result ujian pertama untuk tahun ni mungkin boleh meyakinkan dia lagi untuk menjawab paper LK masa SPM sebenar nanti.

sebenarnya i tengah risau dengan result exam Taxation. soalan untuk pass je. kalau salah jawab satu, fail la kan? kalau kena supplementary exam, kena jawab soalan kira-kira. i benci kira-kira. i lemah tengok nombor. duit tak apa. kalau la lecture i ni penyabar dalam mendidik. macam i didik sepupu i. mesti i dapat result yang cam best.

distinction, kau dah terbang jauh ke?

update - 4/5/2010
alhamdulillah. i lulus paper taxation. happy cuppy puppy! tinggal focus on assignment 2 pula.

2 comments:

~LoVE PiNk~ said...

kita pon tgh takot..
redha jer ni..=(

Afeeqa said...

harap2 sir tu lembut hati ms mark paper kita. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...