May 12, 2010

Cloud Girls di Rootz

lokasi: Rootz
masa: 3:00 petang - 8:00 malam (kot)

kami ialah, Cloud Girls!

linda, afeeqa, pnut, lin.

linda & afeeqa (curls hair). pnut & lin (straight hair)

kami cuma menang kecil malam tu. tapi kami tetap bersyukur.


4 orang supporter yang hadir untuk hari itu- alyssa, farah, rasyidah & mim. :)

terima kasih kepada penyokong yang sanggup datang walau pun masa tu hari kerja. :)

terima kasih juga kepada budak-budak kelas yang mengundi kami tiap-tiap hari tanpa jemu. kalau lah MYC benarkan ajak ramai lagi supporter, confirm dah ajak satu kelas. baru happening ! :)

sekali lagi, terima kasih banyak-banyak. tapi tak dapat la nak belanja. menang kecik je kan. hehe.

kak lin, tadi dalam kelas cakap dah lama tak makan pizza ea? jom kita makan pizza! hehe. tapi sebelum tu kena pergi Jaya One dulu, collect cheque! yeayy! finally, selepas 5 bulan menunggu. phew~

5 comments:

durianjawa said...

sekeping pizza pon jadila.....




untuk diriku disini. ;p

NURUL said...

gmbr cantik :)

Afeeqa said...

chort- insyaAllah ya acik chort. :)

nurul- terima kasih. :)

qoqoasamad said...

@Wiwie : Congrats dear!

* My new blog. Feel free to follow ;)

Afeeqa said...

tq babe. :)

olrite. i dah follow. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...