December 28, 2010

pemain bola sepak Malaysia ialah Raja Gombal

sejak dari hari rakyat mereka melaungkan kata "ganyang Malaysia", sejak dari hari tu lagi aku dah tak berapa sukakan mereka. tapi aku masih punya hati yang baik dengan masih melayan rakyat mereka yang mencari rezeki di negara aku.

aku masih boleh tersenyum kepada rakyat mereka yang menjaga toilet di shopping complex, mencari Restu (rakyat mereka) setiap kali melintasi J.Co di City Square.

aku rasa berbangga dengan rakyat negara aku yang masih mahu memberi sesuap nasi kepada rakyat mereka walaupun bagi mereka, Malaysia ini umpama ahhhhh . . mereka sahaja yang punya jawapan untuk gelaran itu.

sekarang, di katanya pula pemain bola sepak Malaysia ini ialah Raja Gombal. susah nak dapat title tu. kepada pemain bola sepak Malaysia, ambil gelaran itu sebagai pujian. sekurang-kurangnya kamu adalah Raja, anggap sahaja mereka ahhhh . . malaslah nak cakap. nanti kena ganyang.

oh ya! semalam jiran aku call ibu, cakap bibik dia lari rumah. nak join konco-konco dia yang lain la tu, nak ganyang hero-hero Raja Gombal i.

8 comments:

Asyraf Afiq said...

hai...jmput2 la usha blog sye yg x sberape ni
http://asyrafpunyeblog.blogspot.com
follow skali ark..

Afeeqa said...

insyaAllah. :)

Unknown said...

aiyhh nak kena btoi indon2 ni naa..

jom kita colect kaki pukol ramai2,p pukol.

hahahak.

Afeeqa said...

bahasa jiwa bangsa nub. marilah kita bersopan-santun. haha. :P

Unknown said...

Kepada Rakyat negara yang dimaksudkan... sudah sudah la bawak perangai lama.. dunia dah maju,cara berfikir dan bertindak pun kena seiring la.....

Afeeqa said...

bila perangai mereka mcm tu, nmpk beno mcm negara dia belum maju.

E'in said...

abaikan je mereka.. yg penting m'sia menang!!!!!!

Afeeqa said...

tau xpe. power xpower la kan. smpi demam2 aku tgk bola. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...