June 26, 2009

Menganjing!

Alhamdulillah. aku dah lepas QTI dan layak untuk di uji oleh JPJ hari khamis minggu depan. agak gugup bila aku orang pertama untuk QTI tadi. walaupun ada salah-salah sikit siap tak ingat jalan lagi tu, aku still lulus. hehe. TQ ye En. Din yang comel.


nie hah. sedikit ulasan untuk mamat Pajero yang 'mengajing' aku tadi. kau tak payah nak tunjuk bagus la. entah-entah kau tu reti bawa kereta auto je. entah-entah kereta yang kau bawa tu kereta company. huh! kalau aku dah dapat lesen nanti, jom la drift! kereta aku tadi tak temati pun ok. kau buat gaya macam tu mesti kau teringat masa zaman kau ambil lesen kereta kau tersengguk-sengguk lepas tu mati kan? haha! ermm. ngek!

2 comments:

Naim said...

huhu~
aku wk2 amik lesen x penah mati pon kate 2...

Taniah coz da lulus....anti JPJ test wat lok2...

=)

Afeeqa said...

sbb ko kan terror. hihi. aku 2nd day bru ok sumenyer.

terima kasih naim. olrite! i try my best. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...