June 10, 2009

Selamat Ulang Tahun yg ke-20, Bullat!!!

Mumy dan daddy sedang cari party cap untuk anak-anak mereka. Yeay!


Buka lampu.


Tutup lampu.


Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan Linda comel, Allah selamatkan kamu. . . . Yeaah! *clap2! Preeet! Preeeet! Preeet! Pom! Pang! Pom! ok, itu je sound yang ada pada malam 10 Jun 2009. Heeee. :)

Kitorang decide beli kek ice-cream coklat. Malam tu makan, malam tu juga habis. Hihi. Biasanya mesti kek tak habis makan kalau untuk 4 orang punya tekak. Tapi bila ada ice-cream. . . . tak sempat nak potong pakai pisau, terus sauk pakai sudu.

Linda tak kena baling tepung plus telur sebab buat dalam rumah aku kan. Nanti bersepah malas nak kemas. Makanya, kami cuma spray dia saja! Hehe. Tapi aku jadi mangsa spray oleh Pnut & Wan. Huhu. Habis rambut aku yang baru cuci nie. Tapi tak apa. Malam tadi memang syok!

Well, birthday girl memang tak akan terlepas dari kena prank. Prank for today, tiup lilin sampai semput! Haha! We used magic candle. Tiup! Tiup! Padam hidup balik, padam hidup balik. Orang semua dah gelak gila-gila nie, tapi dia tetap maintain kumpul angin dalam perut nak kasi padam gak. Dah lebih sepuluh kali kot dia cuba jaya. Bila kitorang buka kipas baru lilin tu padam tak hidup-hidup.


Saja je main lilin tu lagi. Sebenarnya masa nak cucuk semula lilin nie, aku tersalah cucuk. Aku pergi cucuk sumbu lilin tu kat kek. Heeee. Apa lagi, saya pun gelak besar dengan mereka.
*baca macam iklan pepsodent.



Nice face painting. Haha! Ups! Poster Siti. Hehe. Aku peminat tegar Siti. Macam Edan Coba. Hehe. Agnes dengan D saja je tampak sekali, malas nak potong.


Belon besar, belon kecik.

Penat tau ikat belon-belon nie semua. Tapi nasib baik aku tak payah guna angin aku sendiri untuk kasi angin masuk dalam ini belon. Nak tahu caranya???


Gunalah pam tilam angin aku nie!!! Hehe. Amat berguna untuk isi angin dekat belon ayng berkulit tebal. Belon kecik pun pakai pam juga, pam bola. Senang hidup kan? Hehe. Bijak! Bijak!
Oh! Ya! Memang aku berkhidmat untuk negara malam tu.





All the stuff yang lagi memeriahkan party malam tu. Belon asik pecah. Bingit wo telinga. Manyak kuat marr letupannya. Sampai terberak-berak cicak dalam bilik aku nie bila dengar belon meletup. Bilik aku disapu bersih oleh Linda lepas habis party. Sementara dia menyapu, kitorang terlentang kat hall. Penat marr.



Mesej untuk Bullat dari Bobot dan Baby.


Bobot: happy beday linda..semoga pnjg um0 n mrh rzeki slalu..may ALLAH bless u k..b a more bullat...sweet 20 (copy je dari Facebook. hehe.)


Baby: Lat, selamat ulang tahun sayanggggg *lagu Imran Ajmain. Hihi. Untuk yang ke berapa kali entah wie wish nie. Apa-apa pun wie hope Linda sentiasa sihat dan kuat, murah rezeki, dipanjangkan umur, dijodohkan dengan '7 tahun' dan insyaALLAH di buka pintu hati untuk berhenti tuttttt ye Lat. Hehe.


*adegan kelakar adalah masa kelam kabut nak hidupkan lilin.

**tidur tilam angin yang lembik. sorang angkat kepala, semua terjaga. haha!

***mamat-mamat bertebeng tepi longkang dekat dengan burger belakang telah mendendangkan aku lagu Wira Wirawati semasa aku membuat lintas hormat secara langsung untuk ke kedai runcit belakang. terima kasih ye anak-anak.

4 comments:

yanalolu'xx said...

haha beshnye..

linda nmpak gumux dan makin bulat ye..

emm ade eskrim lebey x??

mau jugak..

;(

Afeeqa said...

xde eskim lebeh lorh yana. sume dlm perot. hehe. :)

linda akan menjadi semakin gemuk klo kwn ngn kitorg. hihi. ;p

edan coba said...

mcm sape?
Mcm kenal jaa nama tu!!!!
Edan Coba?!!
hehe..
:)

Dh ambk KAD RAYA EDAN COBA?

Afeeqa said...

edan: hahaha! ya! ya! mcm edan. sebab kita kan peminat setia Dato' siti. hehe.

lom amek lagi lorh edan. insyaAllah arinie sy amek :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...