August 12, 2009

Petir.

perut lapar. keluar rumah, hujan renyai-renyai dan menjadi semakin lebat. aku masuk rumah balik dan ambil payung.

jalan beli jalan beli jalan beli. ya! memang aku suka melaburkan duit dekat pasar malam. amal jariah. support mereka nie berniaga. *heeee.

masa balik. tiba-tiba ada satu cahaya yang terang gila memancar betul-betul depan mata aku.

petir!

aku: oh my God!
saadah: A'udzubillahi minas syaiton nirrajim

seriously, aku punya tergamam sampaikan lupa untuk mengucap. bila dengar saadah mengucap kalimah Allah tu, aku pun turut sama mengucapkannya. lepas tu, terus jalan dengan sepantas kilat dengan seluar yang dah basah.


fuhh~~ selamat pun sampai rumah. alhamdulillah. :)

2 comments:

Putri Ramlan said...

hah.. ini pengajaran gak ni.. mmg mostly kita semua ni lupa.. kan.. :)

Afeeqa said...

betul tuh kak. kite sebagai manusia mmg selalu alpa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...