August 21, 2009

Terawih.

pada awalnya, aku memang tak plan nak balik memandangkan poket kering. tapi, bila ibu mesej suruh balik sebab nanti aku tinggal sorang-sorang je dekat rumah, aku pun cepat je packed barang. hehe.

malam pertama terawih.

siap bertelekung dari rumah menuju ke surau, aku tersenyum sendiri. akhirnya, aku tak keseorangan pada awal puasa. alhamdulillah. untuk permulaan, 8 rakaat je la yang den mampu. panas dong! lelaki pakai air-cond, memang-lah boleh bertahan sampai 20 rakaat. yang bahagian perempuan nie confirm-confirm mandi peluh masa solat terawih. huhu. tak apa-lah, yang penting. . . . keberkatan! :)

selamat menyambut bulan Ramadhan semua.

* terima kasih daun keladi kepada kak fiza, unie, saadah, & kd dengan wish salam ramadhan korang. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...