August 03, 2009

Salah set jam...bas rentung...

berita jam 2300.

0725: tersedar dari tidur dengan sendirinya. kelas pukul 0800. set jam pukul 0630. tapi tak ada bunyi. pelik nie. bangun, mandi. walau pun lambat, tapi sempat tukar-tukar baju. baju ke-3 baru rasa cam ok.

ding dong ding dong. bunyi jam berdetik.

1030 kot: rest sekejap untuk kelas QM. pergi beli cempedak goreng luar kolej + buah tembikai susu. makan tepi tangga. gerek! masuk kelas, nganga mulut lepas tu sebarkan bau cempedak dekat budak kelas. haha! kekwat! hari nie kelas QM bersurai awal. tak pernah-pernah kot. maju da lecture aku nie. suka!

stret! stret! stret! bunyi selipar (macam tu ke?). pergi food court jenguk-jenguk makanan. tak berkenan. pergi kedai beli air kotak, roti dan biskut.

1100: kelas SPO start. masuk-masuk yana cakap, "jangan bagi wie weh!". dengan pantas hidung aku dapat bau cempedak goreng. haha! yana balas dendam beli cempedak goreng gak. makan biskut masa lecture tengah mengajar. wow! syorrrga! proses pembelajaran sangat selesa seperti kelas diadakan di tepi tasik perkelahan.

1600: pergi Giant. rm105 habis. cuci rantai dan cincin, rm6. total = rm111. good number wie!
tengah drive tiba-tiba hp bunyi. padan lar! aku set alarm jam 063oPM

1800: gerak dari Giant. fuhh~ jem la! lupa pula beli roti kosong tadi. meneka-neka dengan dorang sama ada roadblock, accident atau keretapi tergelintir pergi atas jalan raya. sampai tempat kejadian, bus sekolah terbakar beb! rentung!

itu saja laporan untuk hari ini, dari saya

nur afeeqa binti ramlee.


* best la borak dengan akmar yang percaya aku akan dapat lesen kekal minggu depan! ihii. it's just a joke taw akmar. jangan ambil hati ya?

** tadi masak "termasin". damn! makin naik-lah darah aku. huhu. :(


5 comments:

susudalambotol said...

dah lama tak layan Mocca ;)

Qdq Qrpq said...

Wah! Dah ada kereta sekarang. Hehehe.

Afeeqa said...

kak hid: sbb tu letak lagu mocca. nak imbas kenangan. ihii. :P

qdq qrpq: kereta mber i la dear. :P

Anonymous said...

beli cincin gan rantai ea????asal xgtaw???

Afeeqa said...

beli? xde la. cuci cincin dgn rantai je. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...