November 15, 2009

Friendly Match - Badminton

alright! seawal 0845am, kami sudah bergerak menuju ke Johor Jaya. aku tak taw apa nama tempat tu tapi berdepan dengan The Store. walaupun mengantuk sebab semalamnya tidur pukul 1am, tapi aku tetap gagahkan diri pergi tengok badminton friendly match nie. aku try untuk penuhkan cuti semestar kali ini dengan bermacam-macam aktiviti.

team biru cair ! hehe. ayah sedang sibuk mengatur pemain.

ada kelas badminton training. chinese boy yang pakai baju merah tu coach. garang howkeh ! kalau aku la student dia confirm-confirm aku nangis dekat situ. biasa-lah, coach muda, ngajar muda kecik, hati confirm panas je kan? well, dari apa yang aku lihat, nak ambil bola dekat dengan net pun ada still. kaki kasi henjut sikit or shuttlecock korang tak kan lepas net. ehem ! meh belajar main badminton dengan aku. haha !

ayah & zizi menentang team sepupu zizi, Abang Din.

tangan zizi calar + merah sebab penangan futsal semalam. untuk menjadi goal keeper yang berjaya, kena la berani seretkan badan. not like my uncle, masa dia jadi goal keeper kejap ganti zizi, dia boleh bersilat bila bola tu sampai laju ke gol. haha ! takut bola rupanya. peha zizi sakit so arinie punya performance game agak kureng but still menang kan ?

zizi says, " lepas nie memang tak boleh la nak main futsal dulu kalau ada badminton friendly match ".

bila bersukan nie, memang air 100 plus la yang menjadi pilihan sebab air nie akan berikan kita tenaga semula. tapi, apa yang pasti, 2 tin air 100 plus nie aku yang punya. haha ! walaupun tengok ajo, tapi I tetap perlukan tenaga untuk snap picture. picture-picture nie semuanya untuk kenangan.

bila semua lampu on, itu bermakna court full ya. dan adham & kawan-kawan dia akan cari court yang orang tengah rehat & diorang akan main di court tu.

walaupun aku bukan photographer yang bertauliah, tapi tetap gambar aku sikit. hehe. ada la dalam 2 3 keping gitu. tiba-tiba aku mood jiwang nak bergambar tepi langsir pintu kat situ. :P


i told u already. SUNSILK always in my sling bag with the small size that is easy to bring to anywhere I go. siap boleh selit dekat kocek beg lagi. :)

if I choose SUNSILK Smooth & Manageable, so girls, which is your SUNSILK ?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...