November 19, 2009

Walking in the Morning

what we gonna do this morning??? walking ! hehe. tu je la yang mampu. berjalan lagi bagus dari berlari sebab if you all asyik berlari @ joging, nanti tisu lutut akan menjadi semakin nipis. lagi-lagi kalau orang tua, memang patut berjalan je. ehem! ye. bila part sport aku akan menjadi orang tua. boleh?

kalau nak bersenam, buat apa nak mandi kan? haha! so, sebelum keluar tu, pandai-pandai la kemaskan rambut supaya tak nampak sangat baru bangun tidurnya tu. aku apply SUNSILK Conditioner Leave-On supaya rambut aku kelihatan kemas & wangi.

SUNSILK Conditioner Leave-On aku dah nak habis. nak beli lagi la pakai voucher yang Watsons bagi tu. TQ Watsons! tapikan, Watsons tempat aku hampeh. ada ke masa cousin aku beli pakai voucher tu dia pergi marah-marah tanya mana cousin aku dapat voucher tu & kenapa senang-senang je dia dapat. pelik seh aku.

my morning walking di temani oleh ibu mertua ku. oh! kassim selamat. haha! nikah pun tak, macam mana nak dapat ibu mertua, nikah pun belum. ngehehe. ibu berjalan 2 round je, lepas tu relax & aku sambung jalan sorang-sorang. sambil berjalan sambil menguap yer I. hihi.

motif gambar nie ialah nak ambil gambar orang cina buat taichi. tapi takut nak snap terang-terang, nanti dia suruh print gambar bagi kat diorang pula. lalala~ oh! sevelahnya ada orang main basketball.

ok. lepas 4 round, kitorang masuk rumah. ibu mula memasak. then tiba-tiba dengar ibu agah Mohammad, anak jiran sebelah. Mohammad sangat comel howkeh. nie dia dengan bibik. 26hb nie bibik dia balik Indon, nak tengok anak-anak dia kat sana. so, sebab parents Mohammad kerja, dia minta tolong ibu tengok-tengok kan adik dia buat sementara waktu. hohoho! jaga-jaga la kamu ye Mohammad. auwwww~

2 comments:

Putri Ramlan said...

wahhh! seronok lah tu dpt walking2? hehehe. rambut makin cantik n sihat tak? :-)

Afeeqa said...

seronok walau pun masih ada rasa mengantuknya. hehe.

alhamdulillah, rambut semakin oke. untung ada sunsilk. hehe. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...