November 23, 2009

Morning Routine

setiap kali cuti, orang biasa bangun lambat. tapi aku selalunya kena bangun awal. huhu. maklum la, aku nie driver yang berkaliber. berkhidmat untuk negara oke. tiada bayaran. T_T


dalam pukul 7am, pergi petronas dekat DC. isi minyak yang dah sampai E tu. huhu. thankz encik nepal@bangladesh sebab tolong isi kan minyak.

then, pergi pula kedai dekat DJ, cari lauk.

aku tak turun. sebab nanti letih nak dengar soalan pakcik kedai yang banyak kali tanya aku belajar dekat mana, course apa, bila habis belajar. aigooo~

lepas balik kedai, baru la aku ada masa untuk diri sendiri. jogging di taman. fwew~


* adik-adik aku kalau buat kerja rumah mesti ada gaji hokeh. budak-budak zaman sekarang punya perangai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...