November 18, 2009

Water-fall !

hi ! i'm Linda. i'm your leader for our reunion. understood?!


aiyaii captain!!!

hehe. so, for our reunion, we decide to play-play and mandi manda at waterfall !!! yeayyy!

air terjun nie sangat sejuk ! i'm freez! bibir bergetar tu jangan cakap la. huhu. tapi syiok taw !

with my friends, syida, ad, lysa & gebu.



after tired "berendam", we are craving for the ice-cream. yummy!

btw, we got so many picture but I can't upload it because of the some reason. my picture tak banyak because i'm the photographer. ehe.

our next location are ................................ continue next entry. :D

oh yes! before my girls berendam dalam air, i dah suruh my girls apply SUNSILK Conditioner Leave-On so after naik dari berendam nanti, rambut mereka akan mudah di urus dan di rapi kan semula.

TQ SUNSILK! kini kami tak perlu risau untuk berendam dengan lebih lama. yippie!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...