May 09, 2009

1 girl 2 boys

Girl = Aku *;p

Boys = Aizat & Aizam


Kami bertiga diseret, ditolak, dihumban ke dalam pesawat pejuang oleh parents kami. Tapi, Atam di tolak keluar semula disebabkan dia ada tugas untuk di selesaikan. Rela atau tidak, memang tuh la tugas dia sebab dia yang paling muda! Hehehehe. .


Tugasan yang menanti Atam ialah. . . . .


Waaaa! sempat posing gitu!

Nyah! lari nyah! lari! hahahaha!


Tutup pagar saja. Hehe. Hujan lebat dowh, tak kuasa aku nak melencunkan diri semata-mata nak tutup pagar. Mengalah lar ea. Kau kan adik. Lalala~


Memang basah la baju seluar dia semua. Aku dengan Abang pun dengki la kat Atam, tak kasi dia duduk. Ibu pula support. Memang dia tak duduk pun, dengar kata beb. Last-last aku suruh dia duduk sebab seluar tang bontot tuh tak basah pun. Heeeeeeee~


Sepatutnya anak yang paling kecil la rajin ikut parents dorang kemana-mana kan?? Tapi kali ni Adham tak ikut sebab dia dah menyelinap keluar pergi rumah member dia tanpa sorang pun orang dalam rumah yang tahu. Si pendek yang nakal!


Kami boring. Makanya, kami pun mengadakan gay photoshoot. Haha!

Smile baby smile! Haha! Nampak tak rantai yang Atam pakai?? Rantai tu sebenarnya Rai punya, siap ada buah rantai beras Raihanah luv Salimi ok. Buah rantai tuh buat dekat Bukit Merah. Aku pun ada juga, tapi dah kena campak. Sebab masa tu aku couple dengan orang lain, makanya nama di beras tu bukan la cik bf aku yang sekarang ni. Hehe. I wonder. . . Atam pakai rantai tu sebab rindu Rai or just gatal-gatal doq pakai gak rantai yang dah berkarat tuh.


Oh! Aku tak tahu nie pic yang ke berapa sebabnya banyak yang tak jadi. Pencahayaan terlampau kat bahagian Abg so nanti muka dia jadi cam pic kat atas. Kurang nampak dan menarik sangat. Atam je la banyak buat muka "comel". Suka Mak tengok Nyah posing macam tu tawwww!! ;p

Finally, ni la pic yang digunakan untuk cover magazine GAY. Haha! Kau gila! Adik-adik aku ni masih suka perempuan. Aku yang suruh dorang posing macam ni. Pic agak lawa sebab Ayah tengah berhenti isi minyak.



Pic di snap oleh Ayah. Sanggup melayan kerenah anak-anak dia. 1st snap tak jadi, then cakap ngan Ayah, dah tak yah la. Tapi dia tak puas hati, nak try snap kali ke-2. Hehe. That's my dad!! Baru aku perasan pic ni cam kureng sikit. Atat! Kau patutnya letak tangan kau cam kitorang gak, nanti baru nampak sepesen je. Hehe.



Nampak brutal tak aku? Aku perlu jadi sebegitu sebab aku adalah kakak untuk 3 orang adik lelaki yang akan bernaung di bawah ketiak aku walaupun aku tahu yang mereka akan meninggi melebihi ketiak aku. *korang cepat sangat la membesar. huhu. =(. Tapi aku bukan la garang sangat, cuma tegas je sebab tak nak korang pijak kepala aku. Well, itu sudah terbukti sebab kalau dulu-dulu Rai marah kat korang tak jalan, on the spot dia jerit nama aku aw, "Wiwie!! tengok Atat or Atam or Adik nieeeeee...............!!"


Ucapan for my boys,

hye boys! saya Afeeqa a.k.a wiwie yang memegang watak sebagai kakak ke-2 korang dalam dunia nie =). Well boys, pejam celik pejam celik, korang semua dah membesar dengan atttitude yang berbeza, ketinggian yang semakin menggunung dan selera makan yang melampau. Abang lebih focus dekat sport, Atam dengan shuffle and Adik pula berlumba-lumba nak jadi the best dalam class. Walau apa pun yang korang minat, aku sebagai akak tetap support. Aku nak tengok korang berjaya dalam hidup dan menjadi orang yang berguna untuk family, bangsa dan negara.

Boys, nanti kalau aku dah bekerja, hidup aku dah stabil semestinya tugas ayah yang selama nie ditanggung sorang-sorang akan menjadi tanggungjawab aku pula. Kalian pun sedia maklum yang Rai dah ada family sendiri dan bakal menggalas tanggungjawab sebagai ibu. Makanya, aku yang masih membujang dan lama lagi untuk menempuh alam perkahwinan nie akan mengambil tugas-tugas ayah untuk menjaga korang. Aku akan sedia upaya menyediakan wang yang cukup supaya korang boleh sambung study dekat tetap yang bagus. Tak cukup dengan satu kerja, aku akan buat 2 3 kerja yang lain. Aku tak kisah kalau aku tak cukup rehat asalkan keperluan korang dipenuhi. Tapi Abg, kau jangan perasan la kau dapat kahwin dulu sebelum aku. Tapi kalau betul benda tu jadi, aku nak kau bagi aku cincin emas! Wahahaha!

Btw, aku nak sangat tahu sama ada korang happy tak dapat kakak macam aku nie? Aku nie funny tak? Adik cakap aku funny. Korang bangga tak sebab aku nie kakak korang? Kalau aku lama tak ada kat rumah korang rindu aku tak? Tapi yang paling penting, korang sayang aku tak?

Ermm. Mungkin aku tak akan tahu jawapan bagi semua tu sebab aku malu nak tanya kat korang. Tapi aku nak korang tau, yang aku sangat-sangat sayangkan korang. Aizat, aku tau kau lebih selesa beritahu rahsia or problem kau dekat Rai yang jauh di mata tu. Habis aku nie bukan kakak kau juga ke nak beritahu perkara tu? Mungkin sebab kau takut aku marah kan kau. Memang aku marah! tapi marah sebab kau tak terus-terang dengan aku. *yang lain tak ada secret maybe sebab kecil lagi. ;p

Lastly, I Love You All's Fucking Much babe!

4 comments:

durianjawa said...

haah la..adik kaw ade bakat jadi model gay beb..
xjadi la nak ngorat atam..hehehe..ngorat adham je la..suci sket..

Afeeqa said...

haha!
adham mmg suci ag.
sbb dye tuh ble ckp bab hukum hakam mmg teror. ;p

yanalolu'xx said...

wow..

encem yg koler purple tuh..
sape name die?
nk jd iwife die la..

em..
mulai ari ni..

kakak...

yup..ku akan memanggilmu dgn panggilan kak wiwie..

merangkak kakak iparku..

weeeee~

Afeeqa said...

wooooo! ensem meh?

name dye Aizam. nk jd wife dye??

ish2! bwk ngucap yana. dye bru f2 lol.

haha! ok ok. pggl ak kakak smpi bile2 aw. klo x t xnk ngaku adik ipar. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...