May 15, 2009

Drop Out | D.O



D.O or Drop Out adalah sebuah filem indonesia oleh Winaldha E. Malalatoe. Aku tak tahu tahun bila cerita nie keluar sebab aku just ambil dari Pnut. Movie nie 18SX ok. Simpan elok-elok, molek-molek bagi sesiapa yang punya adik kecil. Sex dalam cerita nie tak ada la show sangat, tak nampak apa-apa pun tapi kalau mereka-mereka yang masih kecil tengok agak tak molek.

Memang dah jadi habitat (upsz! tabiat sebenarnya. pengumuman, BM saya hanya dapat B3 ye kak wa, sorry di sebabkan kesalahan yang mudah itu. haha!) aku, sebelum tengok sesuatu movie tu wajib skip-skip. Mula-mula tengok sikit starting cerita tu, then skip kat climax story tu and baru la usha ending cerita tu best ke enggak.


Sinopsis.

Drop Out nie berkisarkan tentang Jemmy dan rakan-rakan bilik sewa yang sukakan sex. Tanter or makcik yang empunye bilik sewa untuk dorang semua pun sukakan sex. Tanter nie anak dara tua kot. Berlainan dengan Liya, dia langsung tak mengetahui tentang sex malah tak pernah keluar dengan mana-mana lelaki. Dia menjadi kolot kerana hasil didikan mama & papa nya. Disebabkan Liya yang lambat sangat kahwin, Asri (adik Liya)nekad hamil 4 bulan dengan lelaki yang dicintainya. Sebab Asri hamil, Liya juga yang dipersalahkan.

Liya menjadi lecture di tempat belajarnya dulu. Pertama kali nampak Liya, Jemmy terus cucuk jarum. Rupa-rupanya Jemmy junior Liya yang 2 angkatan tapi masih tak lulus-lulus lagi. "Astagfirullahhal azim, begonya mintak ampun, belum lulus-lulus juga,"-Liya.

Liya butuh kursus kilat, makanya dia meminta Jemmy untuk mengajarnya tentang sex secara teori, tapi tak pakai praktik. Sebagai balasan, Liya akan mengajar Jemmy sampai lulus!

Hubungan suami isteri yang dingin disebabkan tiada kelainan dalam melakukan hubungan kelamin juga penyebab kepada si suami untuk mencari pasangan hidup yang baru. Peringatan untuk sang isteri, jika anda merasa suami anda agak kurang memberikan layanan pada anda, jangan selalu menuduh yang mereka ada perempuan lain. Kalau sang suami itu merasa bosan dengan tuduhan sang isteri, mereka akan merealisasikan tuduhan anda itu.


Jemmy diserbu oleh junior-juniornya kerana membelasah seorang junior yang salah angkat tangan masa berbaris. Pada muka! haha!


Jika anda mahu menonton cerita Indon yang ada unsur kelakar & ada pengajaran tentang sex serta akibat yang akan berlaku jika berlebihan mengambil viagra, boleh la menonton cerita ini. Harus nonton ya!

ASIK TERUS SAMPAI MAMPUS


**kesiannya lelaki yang kena rogol dengan lelaki masa dalam penjara.

4 comments:

yanalolu'xx said...

ko ade ke?

nak2..aku suke cite2 yg mencabar minda ni..

errr..i mean 18sx ni..

huhuhu..

ni siyes aku mintak cite ni nih..

bg tau...

Afeeqa said...

hehe.

boleh2. sbb ko [on da lebih 18tahun.

add skype aku, wiwiecloud

klo ade skype bru ak leh send.

Anonymous said...

alor...wie...akue tak murtad sobm....terpaksa dowh..sedih akue...hahha...

Afeeqa said...

haha! xpe2. tp ko main kasi SOEE kalah aw.

wahahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...