May 05, 2009

Hanya Replika


Ini birthday present untuk Zua. Swiss roll cake. Zua mengidam Big Apple Donuts tapi aku beli swiss roll nie kira ok la gak kan. Hehe. Nampak sedap tak?? Kalau nak tau rasa la sendiri. Ambil bau pun cukup sebab kalau masuk mulut sure-sure korang muntahkan balik. Sebabnya ada budak dah try rasa tapi kat roti yang aku sengaja hidang atas meja. Hehe. Swiss role nie fungsinya untuk rest your wrist on breadou for a comforting support. Atau pun korang leh picit-picit dia, ramas-ramas dia bila korang stress. *kawan Zua nyaris-nyaris nak makan swiss roll nie.

Present ni aku pergi cari time malam sebab tunggu si bf aku ni balik kerja. Lepas pergi beli tiket, rush pergi CS tapi singgah FOS dulu. Mamat tu nak cari baju. Habis satu table baju kitorang selongkar. Jumpa yang berkenan, bayar dan pecut pula ke Action City. Masa tu da pukul 930pm. Nasib baik kedai tu masih ada customer lagi so dorang tak boleh la nak tutup kedai lagi. Aku pun dengan cepat la memilih hadiah untuk Zua. Cepat tak cepat sangat la sebab der minah sorang nie sound amoi dalam bising sebab dia da nak tutup kedai. Aku peduli apa. Aku customer, kau layan je la! lalala~




Ini lah roti yang aku hidang atas meja. Letak baik dekat je dalam pinggan. Niat memang nak kenakan si Aizam yang akan balik lambat sebab latihan shuffle dia tu. Dan hasilnya, roti ku jadi sumpit dek kerana di cuit oleh Aizam. Aku agak rugi sebab tak tengok apa yang dia buat dekat roti aku. Bila aku nampak dia aku tanya....



Aku: Atam! dah makan roti atas meja??



Atam: Sial! roti tipu kan? *Senyum-senyum bengang.



Aku: haha! kau makan ke??



Atam: ho0h. aku try tarik, tak boleh. pastu aku cubit sikit, aku rasa, phuih! roti tipu!



Aku: hahahaha! aku memang sengaja nak kenakan kau. yang roti lagi satu tu dah cuba?



Atam: yang lagi satu tu betulkan?



Aku: tipu jugak larrrr.



Atam: sial!





Hehe. Sorry untuk sesiapa yang terkena seperti Aizat (orang first), ibu, ayah dan paling teruk, Atam! hahahaha! Sopak dah roti aku kau kerjekan ea Atam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...