June 25, 2010

make me fresh

hye MMF. i menghilang beberapa hari ni sebab i nak mengisi sisa-sisa masa yang ada bersama dengan kawan-kawan kolej i. 



i tinggalkan semua social networking & u untuk 3 hari 2 malam sebab i nak berjimba dengan kawan-kawan i dekat Port Dickson. u tau tak kenapa tempat ni di namakan Port Dickson, MMF? i tak tau. i cuma ada jawapan yang tak logik je. haha.


dan semalam pun i tak jenguk u sebab semalam ialah malam terakhir i makan angin dalam kereta dengan kawan-kawan i. bergelak sakan sampai tengah tidur pun boleh ketawa. mengigau siot! aishh! hebat betul penangan soal-menyoal & berita 5 kepala ni.

ok. i hapdet u later ya. i nak kena packing barang-barang dulu. bilik dah macam tokang pecah ni. adios amigos bebeh. 

7 comments:

Kie-yu said...

woo~
ala-ala reunion la ni eh
stay kt mane at PD?
banyak tak bajet~

Afeeqa said...

lebih kurang la. tp nie sbenarnya vacation utk perpisahan.
stay dkt bayu beach resort, private apartment pny.
bajet, setiap sorg rm80. tp lps tu kena tambah lg sikit2. :)

Dakjaat™ said...

fulamak.. budak2 skg ni hebat.... siap boleh p vacation lagi.. hebat2...

http://dakjaat.com/blogsphere/ jom exchange link :)

♥farra♥ said...

wakakaka.. jnji enjoy.. pasnie msti sedey kn... ;(

Afeeqa said...

dakjaat- hebat kan? kalah org tua. haha. :P

dah exchange. :)

fara- confirm la sedeh fara oii. huhu. -_-

Syukie said...

Sungguh best disitu ye...:P

Afeeqa said...

best jugak la di situ. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...