June 09, 2010

saya akan rindukan awak, Mantin

lokasi: belakang hostel SC02, Mantin
waktu: pagi, tengahari, petang

 selamat pagi, Uncle.

 selamat tengahari, yang mendung.

 selamat hujan, yang lebat sikit. 

selamat petang ! 

minggu ni ialah minggu terakhir untuk kelas semestar kali ini, tahun ini, dan 3 tahun yang lepas. phew~
insyaAllah, kalau semestar ni tak ada aral melintang, aku boleh lah graduate lepas raya nanti. aku cuma ada 2 minggu saja lagi untuk mencuci mata melihat perubahan cuaca, suasana, dan menghirup udara dekat Mantin ni. 

ada 2 lagi assignment yang perlu di submit by this friday. tangan dah lenguh gila sebab asyik menaip saja. dah 2 hari tidur 2 jam je. nasib baik semalam internet tak ada. pukul 8 dah naik katil. hari ni, terus tak tidur rasanya.

oh mak eden! eden tak larat dah niii. 

4 comments:

mIsH IeRA cIK irAh said...

good luck ey.... ni area kolej lagenda kan? pernah ke sane once

Afeeqa said...

tepat sekali! hehe.
yeke? datang la lagi tau. :D

Syukie said...

Selamat tinggal...soyanaro...bye2... sedih nye semua mau grate...aku bile lagi nie???


http://airfood.blogspot.com/

Afeeqa said...

xpe. kau pon lg 1 sem je kan naim. jgn risau. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...